Wednesday, June 16, 2010

nak share tentang KEKASIH HATIKU =]


Tetapkan dan kuatkan hatiku pada MU....

salam, dah lama rasanya x post kat dlm ni...ada bnda nk kongsi ni tentang???.... kalu sudi baca yr n hayati ^_^




Nak share tentang KEKASIHKU?(aku type hruf besar tu sbb terlampau syg sgt kat DIA =))
Penyayang sifatNYA..
Betul ni x tipu punyr
pure cinta nak dikategorikan tu..InsyaALLAH(moga ditetapkan hati ni hanya PADAMU)

Masa aku susah,minta tolong DIA,
Sure akan dapat bantuan
Bila aku susah hati boleh terus mengadu kat DIA direct!!!Bila aku mengadu kat DIA
aku rasa peace jr,4 surelah KEKASIH kan?hmmm...




ish beruntunglah la dapat KEKASIH mcm ni,Tak pernah dan tak akn disakitkan hatiku...
Pastu bila-bila masa jr boleh contact DIA,Yang seronok tu bila dapat rasa DIA dekat kat hati ni!!
ye la..cinta punya pasal kan???

Dia x kisah pun kalu aku x ingat kat DIA,tapi memang rugilah aku..sebab kalu aku ingat dan slalu contact DIA sure macam-macam lah aku dapat..=)Tak kira lah material ke spiritual ke,emmm...


MEmang KEKASIH sejatilah lah tu!!!
Bila aku rindu kat DIA,bace jr surat cintaNYA..
Mcm2 nasihat ad kat dalam tu,siap bagi example nak bagi aku faham,




bila aku sedih atau frust..DIA banyak bagi kata2 semangat dalam surat CintaNYA..
DIA kata LA TAHZAN,DIA ADA BERSAMAku...
DIA xpernah tipu..samaada aku ni la nak ingat kat DIA atau x =(




kadang2 DIA nak test cinta aku ni betul ke x?
DIA uji aku dengan ujian...aku tahu ujian yang DIA bagi sebab DIA sayang aku..
kadang2 aku jelous kat DIA sbb ramai sgt yang jatuh cinta ngan DIA
so,kenalah aku berusaha betul2...What u give u get back.So,kalu aku usaha lebih dapat lebih la kan?


KEKASIH aku ni baik sgt2...PERFECT!!!
tu yang kadang2 tengah malam 3 4 pagi pun,kalu aku terjaga sure aku contact DIA...
Rindulah!!Asyik teringat DIA setiap masa..




DIA pesan kat aku belajar sungguh2,kuasai ilmu sebanyak yang boleh,
Maklumlah KEKASIH aku ni Maha BIJAK+GENIUS+CERDIK...(kalu nak tahu ilmu DIA x de siapa dapat nak tanding....Hebatkan???


So kenalah aku penuhi tuntutan DIA tu,DIA kata tanpa ilmu..
Setiap benda @kerja @amal yang aku buat sia2 jer..
Sebab tu la DIA makin sayang kat aku kalu rajin belajar


Rasa makin dekat dengan DIA...
Hmmm,aku pun malu la nak cakap byk2 lagi,sebenarnya aku belum pernah jumpa DIA
Belum bersedia ag(adakah cukup persediaan aku untuk bertemu dgan DIA???)tapi KEKASIH aku ni dah janji suatu hari nanti mesti jumpa


Sekarang menghitung hari la aku..Kecut perut aku dibuatnya...so aku kena prepare awal-awal..
Takpela,kena berkorban sekrang,sebab..DIA dah janji..
Siapa2 yang DIA sayang
DIA bagi hadiah special yang orang x pernah terfikir pun!!!



-jika salah minta tegur-






























No comments:

Post a Comment